Hoppa över navigering, gå direkt till innehållet.
  • {{error}}

Kundkorg

{{error}}

{{error}} Köp biljett

  • {{product.Name}} {{product.PriceIncVat}} kr Ta bort produkt

Totalt {{shopping_cart.data.TotalSum}} SEK

Till kassan

Så kontaktar du kundtjänst - teckenspråksfilm

Om du har synpunkter eller frågor om SL-trafiken kontaktar du kundtjänst. De svarar på allmänna frågor om till exempel din resa och biljetter. Du kan kontakta kundtjänst både med hjälp av bildtelefoni och sms.

  • Du ringer till vår kundtjänst på telefonnummer 08 600 10 00 (och det går bra att ringa telefonnumret med hjälp av bildtelefonitjänster).
  • Du som har en hörselnedsättning kan också skicka ett sms till kundtjänsten på telefonnummer 070 256 46 81.
  • Det går även bra att skriva till oss via kundtjänstformuläret på vår webbplats eller via vår Facebook-kanal.
  • Om du vill ha information om tillgängligheten på resan ringer du till SL:s särskilda tillgänglighetsnummer, 020 120 20 22. Då får du prata med kundtjänstpersonal som har särskild utbildning i tillgänglighet.
  • Vår kundtjänst har öppet dygnet runt alla dagar i veckan, oavsett om du ringer till oss, skickar sms, eller skriver via Facebook.
  • Om du vill träffa kundtjänst så finns det kundstjänstmottagningar vid några av SL:s stationer. Du hittar adresser och öppettider på sidan som handlar om SL Center.