Hoppa över navigering, gå direkt till innehållet.
  • {{error}}

Kundkorg

{{error}}

{{error}} Köp biljett

  • {{product.Name}} {{product.PriceIncVat}} kr Ta bort produkt

Totalt {{shopping_cart.data.TotalSum}} SEK

Till kassan

Skaffa ett plastkort (lättläst)

När du köper en ny biljett sparar du den på ett SL Access-kort.

Har du inte ett SL Access-kort redan
kan du köpa det för 20 kronor. 

Korten finns på
alla ställen där du kan
köpa biljetter till buss och tåg.

Den du köper biljetten av
kan svara på frågor.

Du kan också ringa till oss på SL.
Ring 08 600 10 00.
Det finns alltid någon som svarar.