Hoppa över navigering, gå direkt till innehållet.
  • {{error}}

Kundkorg

{{error}}

{{error}} Köp biljett

  • {{product.Name}} {{product.PriceIncVat}} kr Ta bort produkt

Totalt {{shopping_cart.data.TotalSum}} SEK

Till kassan

Har du tappat något? (lättläst)

Har du tappat eller glömt din mössa,  dina handskar, ditt paraply  eller något annat på bussen,  pendeltåget eller tunnelbanan?

Om du kommer till hittegodsavdelningen
så kanske vi har det du tappat.

Varje dag lämnar människor
in ungefär 300 saker
som de har hittat på tågen och bussarna.

Här finns hittegodsavdelningen:
Klara östra kyrkogata 6, nära T-Centralen

Du kan besöka oss på måndagar
mellan klockan 11 och 19.
Du kan ringa oss mellan klockan 10.30 och 18.

tisdagar, onsdagar, torsdagar och fredagar
är det öppet mellan klockan 10 och 18.
Du kan ringa oss mellan klockan 9.30 och 16.

lördagar är det öppet
mellan klockan 10 och 16.
Du kan ringa oss mellan klockan 10 och 13.

söndagar och andra helgdagar
har vi stängt.

Du ringer hit på telefonnummer 08 600 10 00
och trycker sedan 1 när rösten frågar
var du vill komma.
Nästa gång rösten frågar
var du vill komma
trycker du 2.
Du kan också skicka fax 
på nummer 08 686 26 59.