Hoppa över navigering, gå direkt till innehållet.
  • {{error}}

Kundkorg

{{error}}

{{error}} Köp biljett

  • {{product.Name}} {{product.PriceIncVat}} kr Ta bort produkt

Totalt {{shopping_cart.data.TotalSum}} SEK

Till kassan

Om du hamnar i tvist med SL

Om du som privatperson är missnöjd med SL:s agerande eller om du har ersättningskrav mot SL bör du i första hand vända dig till SL:s kundtjänst.

Du når SL:s kundtjänst dygnet runt på telefonnummer 08 600 10 00. Du kan också använda webbformuläret här på sl.se. 

Är du missnöjd med hur kundtjänst har hanterat ditt ärende kan du vända dig till resenärsombudsmannen. Kontaktuppgifter får du av kundtjänst. 

Om vi ändå inte är överens

Kommer vi inte överens den vägen kan du ha rätt att antingen vända dig till Allmänna reklamationsnämnden, ARN, eller allmän domstol. 

Allmänna reklamationsnämnden
Box 174 
101 23 Stockholm