Hoppa över navigering, gå direkt till innehållet.
  • {{error}}

Kundkorg

{{error}}

{{error}} Köp biljett

  • {{product.Name}} {{product.PriceIncVat}} kr Ta bort produkt

Totalt {{shopping_cart.data.TotalSum}} SEK

Till kassan

Förlustgaranti

Med ett registrerat SL Access-kort har du förlustgaranti. Det innebär att du kan få ett nytt kort med samma innehåll om du förlorar det. Kortet registrerar du på Mitt SL, de personliga sidorna här på sl.se.

Förlustgarantin omfattar både själva SL Access-kortet och innehållet på kortet. Skulle du bli av med ditt kort får du ett nytt med det belopp eller den periodbiljett som fanns på kortet när det spärrades i våra system.

Tänk på att förlustanmäla kortet så snart som möjligt, så är risken mindre att någon obehörig hinner resa på kortet.

Förlustgarantin gäller bara om kortet är registrerat på Mitt SL på sl.se när du förlorar det. Det går inte att registrera det i efterskott för att få garantin.

Kortet skickas med post hem till den adress du anger när du registrerar ditt kort. Har du designat ett eget kort, får du ett vanligt blått SL Access-kort tillbaka.

Frågor?

Har du frågor om förlustgarantin kan du ringa till vår kundtjänst på telefonnummer 08 600 10 00.