Hoppa över navigering, gå direkt till innehållet.
  • {{error}}

Kundkorg

{{error}}

{{error}} Köp biljett

  • {{product.Name}} {{product.PriceIncVat}} kr Ta bort produkt

Totalt {{shopping_cart.data.TotalSum}} SEK

Till kassan

Så här förlustanmäler du

Förlorar du ditt SL Access-kort ska du göra en förlustanmälan hos oss. Det gör du lättast via ditt Mitt SL-konto här på sl.se, men det går också att göra hos SL:s kundtjänst.

När vi har bekräftat att förlustgarantin gäller för ditt SL Access-kort, spärrar vi det förlorade kortet. Vi skickar ett ersättningskort med motsvarande innehåll som det förlorade kortet har när det spärras av oss till den postadress du har registrerat.

Normalt får du ersättningskortet inom 4 arbetsdagar efter att vi tagit emot din förlustanmälan.

Tänk på att ett spärrat kort inte går att använda. Det går inte heller att få tillbaka pengar på det, eftersom värdet/biljetten överförs till det kort som skickas till dig.