Hoppa över navigering, gå direkt till innehållet.
  • {{error}}

Kundkorg

{{error}}

{{error}} Köp biljett

  • {{product.Name}} {{product.PriceIncVat}} kr Ta bort produkt

Totalt {{shopping_cart.data.TotalSum}} SEK

Till kassan

Lämna tillbaka biljett som inte börjat gälla än

Du kan alltid lämna tillbaka en periodbiljett som inte börjat gälla än. Du får tillbaka hela beloppet. 
Det här gäller alla periodbiljetter, men inte enkelbiljetter laddade på engångskort eller reskassan (läs mer om det på egen sida).

Om du glömmer bort att du har köpt en biljett

  • Har du en vilande biljett på ditt kort och det har gått 60 dagar eller mer sedan du köpte den kan du inte längre aktivera den och resa på den. Biljetten försvinner då från ditt kort. Men du kan få tillbaka pengarna för den oanvända biljetten om du kontaktar kundtjänst på telefonnummer 08 600 10 00.
  • Har du e-handlat en biljett och glömt att hämta den till ditt kort inom 60 dagar från köptillfället, får du tillbaka pengarna för biljetten automatiskt. 
  • Om du köper din periodbiljett i en automat och glömmer att ladda den på ditt SL Access-kort, räknas det inte som ett köp och pengarna går automatiskt tillbaka till ditt bankkort.