This page has been automatically translated using Google Translate.

Lättläst

Vart ska du resa?

Vill du veta hur du ska resa
för att komma någonstans i Stockholm?
Då kan du använda vår reseplanerare.

Du skriver varifrån du vill resa och vart.
Du skriver också vilken tid du vill resa
eller när du vill vara framme.

Reseplaneraren visar sedan hur du ska resa,
med vilken tunnelbana, buss eller pendeltåg,
vad stationerna eller hållplatserna heter
och vilka tider du kan resa.

Du kan också prata med vår reseplanerare.
Så här gör du:
Ring 08 600 10 00.
En dator frågar dig och du svarar.

© AB Storstockholms Lokaltrafik. Kundtjänst 08-600 10 00. Om webbplatsen