This page has been automatically translated using Google Translate.

Lättläst

Så här når du oss

Du kan skicka e-post till oss,
du kan ringa till oss
eller besöka oss.

Vill du skriva en e-post
klickar du på länken
längst ner på den här sidan
där det står:
Klicka här för att skriva till oss i datorn.  

Du kan ringa oss
på telefonnummer 08 600 10 00.
Det är alltid öppet hos oss.
Vi kan tala om för dig hur du kan resa,
vilka tider bussar och tåg går
och om det har hänt något i trafiken.

Du kan prata med
hittegodsavdelningen
om du har tappat något
och vi lyssnar på dina klagomål
eller om du har förslag
på hur vi ska bli bättre.

Ledsagarservice

Om du har synskada
kan du beställa ledsagarservice hos oss.

Har du rullstol kan du beställa hjälp
att komma av eller på tunnelbanan,
tåget eller bussen.

Du ringer oss alltid på samma telefonnummer:
08 600 10 00.

Om det blir bråk

Du kan också ringa oss
om det är bråk i tunnelbanan,
på pendeltåget eller på bussen.
Då ringer du 020 120 25 25.

Det är gratis och det är alltid
någon som svarar. 

© AB Storstockholms Lokaltrafik. Kundtjänst 08-600 10 00. Om webbplatsen