This page has been automatically translated using Google Translate.

Olika sätt att kontakta SL

Vill du komma i kontakt med SL kan du göra det på olika sätt.
Kundmottagare med headset

Du kan skriva till oss på flera sätt. Här på sl.se kan du mejla till oss med hjälp av ett formulär. På den sidan finns också en vanlig postadress för dig som vill skicka brev.

Du kan också använda vår sida på Facebook där du kan ställa frågor, lämna förslag och synpunkter - eller se om någon annan undrat samma sak. Där hittar du även information om vad som är på gång i SL-trafiken.

Du kan alltid ringa oss!

Vill du hellre ringa till oss går det också bra. Men du får gärna titta först under Frågor & svar eller i kundforumet, kanske kan du hitta svaret på din fråga där. Under Ring till oss hittar du information om våra telefonnummer och öppettider.

Service över disk

SL Center kan du hämta tidtabeller, köpa kartor och biljetter, eller få personlig information. Har du tappat eller glömt något i SL-trafiken är det till hittegodsavdelningen du ska vända dig. Adressen dit hittar du under Hittegods i vänstermenyn.

Vill du komma i kontakt med någon av tjänstemännen på SL hittar du adress och telefonnummer till växeln under SL:s huvudkontor.

© AB Storstockholms Lokaltrafik. Kundtjänst 08-600 10 00. Om webbplatsen