This page has been automatically translated using Google Translate.

Frågor & svar om Mitt SL

Frågor och svar om de personliga sidorna på sl.se - Mitt SL.

  • Vad är Mitt SL?

    Mitt SL är ett användarkonto där du kan köpa biljetter och registrera ditt SL Accesskort för förlustgaranti. Genom en inloggning får du tillgång ti...

    Personliga sidor på sl.se - Mitt SL
  • Hur skapar jag ett konto för Mitt SL?

    Använd genvägen till höger. Ange det användarnamn och det lösenord du vill använda, ditt för- och efternamn, en giltig e-postadress och ditt...

    Skapa Mitt SL-konto
  • Måste jag ha en e-postadress för att använda Mitt SL?

    Ja, e-postadress är en obligatorisk uppgift. Har du inte redan ett e-postkonto går det att skaffa gratis hos många internetleverantörer.

    E-postadress för att skapa Mitt SL-konto
  • Varför måste jag svara på ett mejl för att mitt konto ska aktiveras?

    Detta är en säkerhetsåtgärd som är till för att undvika att någon registrerar ett konto med någon annans e-postadress.

    Säkrare registrering med aktiveringsmejl
  • Varför behöver jag logga in med användarnamn och lösenord för att komma in på Mitt SL?

    Du kommer att ha en hel del personlig information på dina Mitt SL-sidor. Du kan registrera SL Access-kort och förlustanmäla dem och du har...

    Anledningen till användarnamn och lösenord på Mitt SL
  • Jag kan inte logga in på Mitt SL. Hur ska jag göra?

    Det kan antingen bero på att du har skrivit fel på ditt användarnamn eller lösenord. Eller så beror det på att du ännu inte har aktiverat ditt kont...

    Inloggningsproblem på Mitt SL
  • Jag hade glömt mitt lösenord för Mitt SL och fick byta till ett nytt. Varför då?

    Vi vill hålla en hög säkerhetsnivå för webbplatsen, och därför skickar vi inte lösenord via e-post.

    Byta till nytt lösenord när du glömt det gamla
Senast uppdaterad
© AB Storstockholms Lokaltrafik. Kundtjänst 08-600 10 00. Om webbplatsen